Premiile pentru design nu sunt sub nici o forma picate din cer – chiar daca produsele specialistului in chiuvete si baterii Blanco, i-au adus multe premii de acest tip in ultimii ani. Cel mai recent premiu este cel de care Blanco este in mod deosebit mandru: Baterie Bucatarie Blanco Saga a primit premiul German Design Award 2014.
Ceremonia de prezentare a titlului premium, binecunoscut la nivel international, a avut loc in cadrul Ambiente, targul anual de bunuri pentru consumatori, in Frankfurt am Main.
“ Suntem pur si simplu incantati sa primim un astfel de premiu de calibru mare – spun asta datorita faptului ca pentru a fi nominalizat spre participare pentru Titlul German Design Award este necesar sa fi primit titluri de la alte competitii renumite” subliniaza Udo Heckelsberger, Directorul de Marketing de la Blanco, care a fost personal in Frankfurt pentru a primi premiul in numele companiei. Iar pentru Designerul Sef Brigitte Ziemann, Titlul German Design Award este si “premiul pentru star” in clipa de fata cea mai mare distinctie in categoria chiuvete si baterii. “Calitatea designului produselor inscrise pentru Titlul German Design Award este cunoscut ca fiind foarte ridicata. Tinand cont de acest aspect, rezultatul fantastic din aceasta competitive reprezinta o confirmare foarte speciala a strategiei noastre de design, aducand complimente atat formei cat si consistentei.”
Saga s-a dovedit a fi un succes colossal pentru Blanco: deja a castigat nu mai putin de cinci competitii international. Bateria cu conceptul sau de operare neobisnuit si cu designul tehnic estetic care este curatat de toate caracteristicile inutile pana la minimul cerut de panoul de experti de top a fost numit “Castigator” in categoria Interior Locuinta. Undeva in jurul a 1900 de nominalizari au trebuit judecate in zece categorii. Expertii si-au bazat deciziile pe criteria variate cum ar fi ergnomie, functionalitate si operare, folosire fara bariere, calitatea de design, durabilitate si valoarea brandului. Insa la fel de importate au fost si nivelul de inovatie, estetica produsului si aspectele tehnice si ecologice.
Despre Titlul German Design Award
Titlul German Design Award este sustinut annual de catre Rat für Formgebung ( Consiliul German de Design). Bazele evenimentului au fost puse de catre BDI in 1953 urmand o rezolutie a Bundestag-ului German (Parlamentul German) pentru a spori competitivitatea industriei Germane si imbunatati calitatea produselor Germane. Potrivit Consiliului, obiectivul renumitului Titlu German Design Award este de a “descoperi, prezenta si recompense trendurile de design unice”.
Un produs trebuie sa fie nominalizat pentru a putea accesa aceasta competitive renumita.
Incepand de anul trecut si publicul pasionat de design a putut fi implicat. Votarea online pentru “ Titlul Public’s Choice Award 2014” al German Design Award 2014 s-a putut face intre 7 Februarie si 14 Martie 2014.